Politiet oplyser, at det kun er politiet, der må bede om legitimation med cpr-nummer. For som politiet siger til vagten " hvad skulle han bruge det til, og det kunne han jo misbruge". Vagten forsøger at forklare, at det er normal procedure i vagtbranchen at få fremvist legitimation med cpr-nummer i sådanne situationer. Men ifølge politiet skulle vagten have ringet til politiet og vil derfor få tilsendt en bøde. Vagten afventer nu modtagelsen af bøden og vil gå rettens vej, da han ikke mener han har gjort noget forkert.
Kilde: Vagtkontakt.dk
06-01-2008
































