SecurityWorldMarket

08-04-2012

Boligforeninger filmer skrald ulovligt

Flere boligforeninger bruger overvågningskamera til kontrollere beboeres håndtering af skrald. Problematisk og ulovligt, siger eksperter.
Avisen Information har været i kontakt med 10 boligforeninger, der bruger overvågning, og seks af dem fortæller, at de har brugt eller bruger det til overvågning af skrald.

- Vi har kunnet mærke effekten på de simple ting som oprydning og skrald, siger John T. Olsen, driftsleder i Gersagerparken i Greve Nord.

Og videoovervågningen er effektiv dokumentation mod skraldesynderne, lyder det.

- En beboer kan jo starte med at benægte, men så kan vi have en billeddokumentation, som vi fremlægger, og så er det lidt svært at benægte, siger John T. Olsen.

Kilde: Information

Web-TV

Se flere film og klip her »
Leverandører
Tilbage til toppen