Ifølge rundspørgen blandt 2.000 mobilbrugere i USA, England og Japan har 14 procent allerede haft en virus på mobilen og mere end en tredjedel modtager jævnligt spam-meddelelser på mobilen.
Så kan det nok ikke undre, at 34 pct. sætter spørgsmålstegn ved den generelle sikkerhed ved mobiltelefoner, og 55 pct. er bekymrede for sikkerheden ved betaling og banktransaktioner via mobilen.
Kilde: Jyllands-Posten
29-02-2008

































