Blot fordi man sysler med sikkerhed på et overordnet plan samt deler hus og kantine, behøver man jo ikke være enige om alt. Det sås for et par år siden, da DBI og SikkerhedsBranchen var i totterne på hinanden omkring uddannelsen Eksamineret Sikringsleder. Og med Peder Gellers udtalelser er den gal igen.
Iflg. Berlingske Tidende mener Gellers, at danske virksomheder samlet set kan spare milliarder, hvis de skærer overflødige alarmer, vagter og video-overvågning fra.
Direktør Kasper Skov-Mikkelsen, SikkerhedsBranchen, afviser påstanden: "Det er noget vrøvl, og det virker let nedladende over for de 2500.000 erhvervskunder, som åbenbart er for dumme til at indse deres behov," siger han.
Kilde: Berlingske Tidende
08-02-2010


































